- Telefonisch aanvaarden wij geen bestellingen.
- Online bestellen kan enkel voor afhaal op diezelfde dag. Wel kan je al van 's morgens bestellen voor 's middags of 's avonds af te halen. Hoe vroeger je bestelt, hoe meer afhaalmomenten er beschikbaar zijn.
- Een gereserveerd afhaalmoment kan NIET meer gewijzigd worden.
- Indien jij je gewenste afhaalmoment niet meer kan selecteren, is dit tijdstip reeds gereserveerd voor een andere bestelling. Dan heb je de mogelijkheid om:
*een ander afhaaluur te selecteren,
*of om te bestellen in de frituur, hetzij via de bestelzuil (digitale kiosk, betalen enkel met Bancontact) of aan de kassa (bij voorkeur betalen met Bancontact). Je bestelling komt vervolgens in de virtuele wachtrij van de digitale bestellingen. Wij proberen die dan zo spoedig mogelijk af te werken. In het geval van een langere virtuele wachtrij kan u ter plaatse enkel bestellen via de bestelzuil. - Het is belangrijk dat je persoonsgegevens correct en manueel invult. Let goed op de schrijfwijze van je e-mailadres en je telefoonnummer. Om dit te vereenvoudigen kan je ook een account aanmaken.
- De online-bestelling kan betaald worden met Bancontact (app of kaartlezer) of met Payconiq, hiervoor dien je wel een QR-code te scannen. Niet zo makkelijk als je reeds je smartphone gebruikt om je bestelling in te vullen.
- Bestellingen worden pas aanvaard en afgewerkt na een geslaagde betaling. Een geslaagde bestelling zal worden bevestigd met een e-mail. Let dus goed op de correcte schrijfwijze van je e-mailadres, kijk ook eens bij je postvak ongewenste e-mail of SPAM.
- Wens je bij een geslaagde bestelling toch nog iets toe te voegen, kom dan een kwartiertje vroeger. Spreek ons aan, dan helpen we je verder.
- Kom binnen op het afgesproken tijdstip je frietjes ophalen in de frituur. Het is belangrijk voor de kwaliteit van je bestelling, dat je op tijd bent.
- De naam die je op gaf bij de bestelling wordt gebruikt als referentie. Nadien kan je meteen vertrekken.
Smakelijk!